Моніторинг роботи вчителя в умовах дистанційного навчання

 Дистанційне навчання потребує від педагогів адаптації як власних підходів, так і навчальних матеріалів, стилю роботи, а разом із тим – пошуку додаткових онлайн-ресурсів та джерел інформації.
Використовуючи можливості електронного журналу, можна відслідкувати, які ресурси використовують вчителі, чи урізноманітнюють форми роботи з учнями, чи дають можливість надолужити пропущені заняття учням, у яких немає можливості підключитися до інтерактивної інтернет-платформи або відвідати онлайн-урок, чи скоригувати свої календарно-тематичні плани тощо.
Електронний журнал на платформі "Нові знання " надає багато можливостей організації дистанційних уроків. 
В темі уроку вчитель вказала вид уроку ( ДС - дистанційний синхроний) і дала посилання на конференцію. У розділі дистанційне завдання, вчитель вкзала завдання, які потрібно виконати, також - це дає можливість учням здавати завдання.