Відповідно
до рішення педагогічної ради ( протокол №1 від 28.08.2020 р.) в школі з вересня 2020 року був запроваджений
внутрішньошкільний експеримент з використання електронного журналу на
платформі «Нові знання» у навчальному
процесі.
Для
організації роботи з електронними журналом були проведені:
-
Навчання класних керівників,
щодо підключення учнів, батьків до електронного щоденника.
-
Навчання вчителів,
щодо створення журналів, запису тем, домашніх завдань і.т.д..
- Постійно діючі консультації
для вчителів та учнів , щодо особливостей використання електронних журналів,
щоденників.
Вчитель інформатики розробила відео-інструкції по використанню
електронних журналів, в яких відобразила правила роботи з інструментами
журналу.
Гнучке
створення журналів, швидке складання розкладу дає можливість вчителю вільно
працювати з журналом. Вчитель має
можливість вчасно записати зміст уроку домашні завдання, у зручний для нього
час виставляти навчальні бали за різні види роботи тематичні, семестрові бали.
Для
адміністрації електронний
журнал - це база даних для аналізу,
моніторингу та вдосконалення освітнього процесу. Автоматичне створення внутрішньої звітності.
На підставі
даних, внесених вчителями до журналів, для кожного учня формується його
електронний щоденник. У електронному щоденнику учнів зберігаються теми занять, домашні
завдання, навчальні бали,
коментраі до робіт.
У батьків є доступ до перегляду
успішності своєї дитини онлайн. Вони отримують всю потрібну інформацію про успіхи в
навчанні їх дитини, можуть бачити задані дітям домашні завдання і контролювати їх виконання, мають
можливість поспілкуватись з педагогами та адміністрацією особисто або на форумі. Слід зазначити, що
організація зворотного зв'язку між закладом освіти та батьками позитивно
впливає на успішність школярів та відвідування ними занять.
Класні керівники за допомогою електронного журналу мають можливість зробити звіти успішності, роздрукувати журнали,
розклад, звіти, та табелі. Класному керівнику зручно здійснювати облік відвідування. При
відсутності учні на уроці, вся інформація автоматично заноситься на сторінку
обліку відсутніх, і навпаки, якщо класний керівник зробив помітку про
відсутність учня, такі помітки зразу відображаються на уроках, які проводяться
цей день.
Електронний
журнал надав можливість організованого проведення дистанційного навчання, навчання за змішаною
формою. Учителі в змісті уроку прописували вид заняття – синхронний чи
асинхронний. При проведенні синхронних
занять вказував посилання на конференцію. При проведенні асинхронних – вчитель
давав зміст матеріалу, завдання та термін виконання.
Робота з електронним журналом показала, що він має широкий функціонал та зручність використання в будь-який час.
Проте,
поруч з перевагами ведення електронних журналів є ряд недоліків:
- - Відсутність швидкого інтернет зв’язку під час уроків у школі, що призводить до того, що вчителі змушені робити записи в електронних журналах вдома, в позаурочний час.
- -
Введення
подвійних записів в журналах – електронних і паперових.
- -
Не всі класи
забезпеченні комп’ютерною технікою, для використання електронних журналів на
кожному уроці.